دستگاه برش لیزری پلاک اسم و جواهرات

دستگاه برش لیزری پلاک اسم ، طراحان و تولید کننده های جواهر و پلاک گردن بند به طور مداوم به دنبال راه حل های قابل اعتماد برای تولید برش دقیق فلزات گرانبهایی از جمله طلا ، تیتانیوم ، نقره و غیره هستند.

برش لیزر فایبر با سطوح قدرت بالا، تعمیر و نگهداری بهتر و قابلیت های بهتر، به عنوان یک انتخاب عالی برای کاربردهای برش طلا و جواهر، به ویژه برنامه های کاربردی که در آن کیفیت برتر،تمیزی کار ، تحمل کم ابعاد و تولید بالا مورد نیاز است، ظهور می کند.

سیستم های دستگاه برش لیزری می توانند انواع متنوعی از ضایعات مختلف را برش داده و برای ایجاد اشکال پیچیده مناسب باشند.

دستگاه برش لیزری پلاک اسم  و جواهرات علاوه بر این ، لیزرهای فایبر حداکثر دقت و انعطاف پذیری را کاهش می دهند و راه حل برشی دقیق با هزینه ای موثر و کمتر و سریعتر را ارائه می دهند و در عین حال، طراحان طلا و جواهر برای ایجاد اشکال چالش برانگیز با روش های سنتی محدود نمی شوند.
چون سلیقه ها روز به روز به سمت مدرن تر میره و طرح های مدرن پیچیده گی هایی دارد که به روش دستی و سنتی نمی توان طلا و جواهرات را برش داد .

البته هیچ وقت ارزش کار دست پایین نمی آید به همین خاطر کارهای دستی دارای قیمت بالاتری هستند .
در زیر تنها چند مزیت دستگاه برش لیزر در مقایسه با روش های برش سنتی:

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید .


دستگاه لیزر ، لیزر حکاکی و دستگاه برش دستگاه ,پلاک ,لیزری ,لیزر ,سنتی ,جواهرات ,لیزری پلاک ,ایجاد اشکال ,برای ایجاد ,برای ایجاد اشکال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

•[رَنگین کَمونِ اُتاقِ 23????]• farhikhteganweb گفتار درمانی راهنما و مقالات خرید و فروش لوازم نو و دست دوم مجله سرگرمی عکــــسیا | سرگرمی وام های گروه امید aminmolayi35