دعا برای افزایش مشتری در مغازه و رونق کار و

در روایات آمده که پیامبر(صلی الله علیه وآله) برای رفع چشم زخم برای امام حسن و امام حسین دعایی نوشته است و پیامبر می‌فرماید که حضرت ابراهیم برای حضرت اسماعیل نیز همین تعویذ برای دفع شر چشم را نوشته است. در نهج‌البلاغه آمده است که العین حق والرقی حق چشم زخم حق است و توسل به دعا برای دفع آن نیز حق است.

متاسفانه سحر و جادو موضوعیست که تقریبا دامن گیر اکثر ما انسانها شده و این سحر و جادو را یه سری افراد خدانشناس برای دیگران انجام میدهند,حالا یا به خاطر کینه یا حسادت و دشمنی,و چون  خودشان را در مقابل شما ضعیف و ناتوان میبینند,دست به این کار کثیف میزنند.البته گاهی انسانها خودشان مسبب سحر و جادو برای خودشان میشوند.که گفتن آن در این پست زیاد ضروری نیست.ولی به هر حال اگر احساس کردید که سحر یا جادو شدید حتما یک یا چند دستور این سایت را انجام دهید تا به لطف خدا سحر و جادو در شما باطل شود.

ابطال السحرمغازه  یا منزل

اگر کسی برای رزق شماسحری کرده باشد ویا کسادی در جنس می کنید بابکاربردن این دستور می توانید مشکل را حل کنید.

کافیست بر روی یک ظرف آب ۷۰ مرتبه این آیات رابخوانید وبعد از هر مرتبه به آن بدمید .سپس درچهارگوشه محل کسب  وجلوی درب ورودی  بپاشید واین کار راتا۷روز ادامه دهید.

یَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَن تَنفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانفُذُوا

لَا تَنفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ(سوره رحمن: ایه ۳۳)

 قاعده:

این عمل را سعی کنید در ۱۵ روز اول ماه قمری انجاد دهید

بعد از نماز صبح در یک ظرف سفالی یا کاسه چینی اب تمیز قرار دهید.

همانطور که در بالا ذکر شد با هر بار خواندن در اب فوت کنید

رو به قبله نشسته  باشید

قبل از پاشیدن اب به چهار کنج مغازه یا منزل,تمام اعضای منزل از این اب کمی بنوشند.

 

دفع سحرشخصی وسحردرمنزل یا مغازه

برروی نیم کیلو نمک این سوره ها را خوانده وبدمید وسپس  آن  را درطشت آب تمیز ریخته وروزهای چهارشنبه  پنج شنبه وجمعه  قبل از ظهر باآن غسل کرده ومنزل را با آن بشویید.

   سوره های: یاسین + سوره الواقعه + { یَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَن تَنفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانفُذُوا لَا تَنفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ}(سوره رحمن: ایه ۳۳)

قاعده:

۱-اگر برای باطل کردن سحر درشخص  مسحور باشد آن شخص باید باآن  آب ونمک  مخلوط شده  غسل کند.واگربرای باطل کردن سحردرمنزل باشد باید منزل رابااین آب بشویید.

۲-برای هر روز بایدجداجدانیم کیلونمک گرفته  وسوره ها رابر آن بخوانید  وفقط روز اول کفایت نمی کند .

۳-منظور از شستن منزل همان پاشیدن به چهار کنج و تمام قسمت اتاقها و حیاط و پشت دیوار منزل است.ولی طوری نباشد که اتاق ها کاملا خیس شود.همینطور که کمی بپاشید کفایت میکند

.

دانلود کاملترین کتاب نسخه خطی طلسم و دعا, کتاب خطی مجموعه طلسم و دعاهای نوشته شده اساتید دعانویسی و طالع بینی ، نسخه pdf شده کتاب خطی,

برای دانلود رایگان اینجا را کلیک کنید


طلسمات - همه جور دعا و طلسم و طلسم عاشق کردن قوی- طلسم یهودی منزل ,سوره ,طلسم ,جادو ,دهید ,مغازه ,السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ,أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ ,وَالْأَرْضِ فَانفُذُوا ,تَنفُذُونَ إِلَّا ,باطل کرد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ثانیه ها اینجا همه چی هست پرواز تا بیکران CpE بازسازی ساختمان و ساخت ویلا در شمال livelyschool