آیا از مقررات نظام وظیفه داوطلبان کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد و سراسری  مطلع هستید؟

داوطلبانی که مشمول خدمت سربازی شده اید آیا می دانید در صورت داشتن چه شرایطی می توانید در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کنید؟

با توجه به شرایط ثبت نام در مقاطع تحصیلی برای متقاضیان پسر در این مقاله توضیحاتی در رابطه با شرایط ثبت نا در آزمون کارشناسی ارشد برای مشمولان سربازی در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم گذاشت.
بنابر باید ذکر کنیم شرایط ادامه تحصیل برای پذیرفته شدگان دانشگاه‌ها اعم از دانشگاه‌های بدون آزمون و دانشگاه‌های با آزمون وجود دارد مشمولانی که بعد از فارغ التحصیلی غیبت نداشته باشند می‌توانند در مقطع بالاتر ادامه تحصیل دهند.
در صورت نداشتن غیبت تمامی مشمولان سربازی در صورت قبول شدن در دانشگاه می توانن در مقطع بالاتر ادامه تحصیل دهند.

 

شرایط مقررات نظام وظیفه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 97

این افراد می‌بایست به دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند اما این امکان به آنان داده می‌شود که حداکثر تا یک بار تاریخ اعزام خود را تمدید کرده و در صورتی که امکان ادامه تحصیل در دانشگاه چه به واسطه کنکور و چه بدون کنکور برایشان فراهم شود می‌توانند بدون غیبت وارد دانشگاه شده و پس از فارغ‌التحصیلی برای انجام خدمت سربازی اقدام کنند. بنابراین متقاضیانی که قصد تحصیل دردانشگاه‌های بدون آزمون و دانشگاه‌های با آزمون را دارند در صورتی که در هر یک از دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم از جمله دانشگاه‌های سراسری، آزاد، فنی و حرفه‌ای، علمی و کاربردی و … پذیرش شوند معافیت تحصیلی برایشان صادر شده و دیگر اینکه آیا با کنکور یا بدون کنکور در دانشگاه پذیرش شده‌اند یا خیر برای سازمان وظیفه عمومی اهمیتی ندارد. در ادامه قوانین مربوط به شرایط ورود به دانشگاه ها بعد از قبولی در آزمون ارشد را در اختیار شما دوستان قرار می دهیم.

 



جهت مشاوره در زمینه مقررات نظام وظیفه داوطلبان کارشناسی ارشد97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل




قوانین نظام وظیفه داوطلبان آمون کارشناسی ارشد 97 – 98

در ادامه توضیحات کامل در رابطه با نحوه ثبت نام و ارائه کارت پایان خدمت و نحوه گرفتن معافیت تحصیلی برای ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 97 – 98 را در اختیار شما عزیزان خواهیم گذاشت در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه گرفتن معافیت تحصیلی می توانید با مشاوران سامانه ثبت نام آزمون کارشناسی ارد در ارتباط باشید.
1- دارا بودن کارت پایان خدمت هوشمند.
2- دارا بودن کارت معافیت دایم هوشمند (کفالت، پزشکی، ایثارگران و موارد خاص)
3- متولدین سال 1352 و قبل آن، به شرط اینکه تغییر سن نداده باشند.
4- مشمولان فارغ التحصیل کارشناسی (در سنوات مجاز تحصیلی)، دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت، که زمان پذیرش و ثبت نام آنان در دانشگاه قبـل از تاریخ اعزام به خدمت (مندرج در برگ اعزام) باشد.

5- دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی که تا تاریخ 31/6/1397 در سنوات مجاز تحصیلی (برابر تبصره 1 و 2 ماده 33 قانون وظیفه عمومی) فارغ التحصیل میشوند.
6 – فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی که در سقف مجاز سنوات تحصیلی فارغ التحصیل شده و از تاریخ فراغت از تحصیل آنهـا تـا زمـان پـذیرش در مقطـع کارشناسی ارشد، بیش از یک سال سپری نشده و وارد غیبت نشده باشند.
7- کارکنان متعهد خدمت در سازمانها و یا وزارتخانه ها با ارائه گواهی اشتغال به خدمت و موافقت بالاترین مقام اجرایی سازمان مربوط برای ادامه تحصیل.
8- کارکنان پایور شاغل در نیروهای مسلح با ارائه گواهی اشتغال به خدمت و موافقت سازمان مربوط برای ادامه تحصیل.

9- طلاب علوم دینی دارنده مدرک کارشناسی و دارای معافیت تحصیلی حوزه. به شرطی که مرکز مدیریت حوزههای علمیه یا مرکز مدیریت حوزه علمیـه خراسان و یا اصفهان تأیید نمایند که طلبه قادر است ضمن اشتغال به تحصیل در حوزه، به موازات آن در دانشگاه نیـز تحصـیل کنـد، بـا همـان معافیـت تحصیلی حوزه، اشتغال به تحصیل وی در دانشگاه بلامانع است. هر موقع حوزه علمیه معافیت تحصیلی طلبهای را لغو یا خاتمـه یافتـه اعـلام کند، ادامه تحصیل وی در دانشگاه منوط به اجازه سازمان وظیفه عمومی و صدور معافیت تحصیلی دانشگاهی است. اینگونه دانشجویان برای ثبت نام در هر ترم تحصیلی باید موافقتنامه حوزه علمیه مربوط را ارائه نمایند.
10- مشمولان دارای برگه معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی، کفالت و یا …) در مدت اعتبار آن. 
11- (کارکنان وظیفه (سربازان حین خدمت) فارغ التحصیل مقطع کارشناسی بدون غیبت اولیه و به شرط داشتن سایر شرایط استفاده از معافیت تحصیلی. 
12 -دانشجویان انصرافی دانشگاهها در صورتی که در سقف مجاز سنوات تحصیلی اولیه (موضوع تبصره 1 ماده 33 قانون وظیفه عمومی)، انصـراف از تحصـیل داده و همچنین از تاریخ انصراف آنان در دانشگاه و رشته قبلی تا زمان پذیرش در دانشگاه و رشته جدید، بیش از یکسـال سـپری نشـده باشـد. مضـافاً مشروط به اینکه از تاریخ 22/8/1390 به بعد از امتیاز یکبار انصراف، استفاده نکرده باشند.

همچنین داوطلبانی که شامل استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران می شوند برای آگاهی از تاثیر سهمیه رزمندگان در کنکور کارشناسی ارشد مقاله مورد نظر را مطالعه کرده و در صورت داشتن سوال در رابطه با نحوه دریافت کد سهمیه و میزان تاثیر آن در انتخاب رشته ارشد یم توانند با سامانه ثبت نام کارشناسی ارشد در ارتباط باشند.


منبع: مقررات نظام وظیفه داوطلبان کارشناسی ارشد97


tahsil کارشناسی ,تحصیلی ,دانشگاه ,تحصیل ,وظیفه ,خدمت ,کارشناسی ارشد ,معافیت تحصیلی ,ادامه تحصیل ,نظام وظیفه ,وظیفه داوطلبان ,نظام وظیفه داوطلبان ,وظیف منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Gunnerxdunzp4 rumah αηgєℓ тαℓк ازدواج و خانواده تهویه رهسام ggvvvv سکوی دهم | یازدهم | دوازدهم aysunde