با توجه به اینکه در دانشگاه‌های دولتی نظارت بر روی اساتید و دانشجویان بیشتر است و اساتیدی که انتخاب می‌شوند از لحاظ علمی و تجربی برتراند، بنابراین باید گفت که کیفیت دانشگاه دولتی را هیچ کجا ندارد. علت برتر بودن دانشگاه دولتی صرفا بخاطر برتر بودن امکانات و یا برتری اساتادان نمی باشد همه ی شرایط باعث برتر شدن دانشگاه دولتی می شود، مثلاً افرادی که در دانشگاه های دولتی پذیرش می شوند که علاقمند به درس‌ می باشند و این موضوع باعث ترغیب شدن و پویای از همه ی جهات می شود اما در دانشگاه های رده پایین دانشجویان معمولا به دنبال تمام کردن کلاس می باشند، همچنین از مزایای تحصیل در دانشگاه دولتی که در شهر غیر از محل ست شما باشد،  این است که مجبورید در خوابگاه بمانید و درس بخوانید بنابراین این ویژگی های کلی باعث برتر بودن دانشگاه دولتی نسبت به دیگر دانشگاه ها می باشد.

 یکی از سوالاتی که بسیاری از دانش آموزان که قصد تحصیل در دانشگاه دولتی را دارند، آگاهی ازلیست دانشگاه های دولتی و رشته های دانشگاه دولتی تحصیلی ارائه شده در این دانشگاه ها و شرایط ورود به دانشگاه های دولتی روزنه و شبانه می باشد، تا با داشتن هدف و انتخاب اینکه در کدام دانشگاه می خواهند تحصیل نمایند خود را برای کنکور سراسری آماده نمایند. هدف ما هم آشنایی شما عزیزان با کلیه دانشگاه های دولتی موجود در کشئور می باشد تا با توجه به هدف و توانایی که دارید در رشته مورد نظر خود در این دانشگاه ها قبول شوید تا بتوانید در تمام مراحل زندگی خود پیشرفت کنید. در صورت داشتن هرسوال در رابطه بانحو پذیرش دانشگاه سراسری  و رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه سراسری با مشاوران سامانه ثبت نام دانشگاه سراسری در ارتباط باشید.

 

 

جهت مشاوره در زمینه معرفی دانشگاه های سراسری

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه پذیرش در دانشگاه دولتی

 لازم است به متقاضیان تحصیل در دانشگاه های دولتی اعلام کنیم شرایط تحصیل و پذیرش در این دانشگاه دولتی  از طریق ثبت نام در کنکور سراسری میسر می شود و هر داوطلب براساس علاقه و بدون توجه به عنوان دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی خود می تواند در یکی از پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان خارجه ثبت نام و شرکت نمایند. بعد شرکت در کنکور سراسری در صورت کسب رتبه لازم می توانند بر اساس علایق خود، رشته مورد نظر انتخاب نمایند.

 منبع:معرفی دانشگاه های سراسری


tahsil دانشگاه ,دولتی ,سراسری ,تحصیل ,پذیرش ,برتر ,دانشگاه دولتی ,دانشگاه سراسری ,کنکور سراسری ,برتر بودن ,رتبه لازم ,بودن دانشگاه دولتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دیالوگ خبرگزاری هک_ست_فید ago058R shop پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان تدوین سئو دادرس ایرانیان وبلاگ پایه یازدهم رشته انسانی،کنکور انسانی Sbobetlive88 98 فیلم بهترین سایت